fredag 5 mars 2010

Välkommen Fredag!

Och så var det Fredag igen! Härliga Fredag! Det är den bästa dagen på hela veckan! I helgen så ser vi fram emot ett besök hos våra kära vänner i Motala!
På vägen hem idag köpte jag de här underbara ranunklerna i olika rosa och vita nyanser! Så fint!
Jag svängde även förbi och hämtade ut min nya mobil! Och kan ni gissa vilken färg som jag använder mig av just nu....... rosa såklart! =)

Som ni kanske märker så har jag inte så mycket att skriva om på bloggen för tillfället, husbygget är färdigt. Nu är det vårens projekt som väntar med terass, trädgård och stenläggning mm. Jag hoppas att ni stannar kvar tills snön har smält och vi tar tag i spaden.


Jag önskar er en trevlig helg!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var fina blommor, tur du kom på namnet. Ha nu en fin lördag i det fina vädret och njut i fulla drag av solen.
kram mamma

Emelie sa...

Hej Anna,

Jag ser med spänning fram emot att följa ert arbete med tomten, så mig slipper du inte! :) Nu är vi dessutom tillbaka från vår ofrivilliga bloggtorka, så håll utkik efter uppdateringar hos oss framöver.

Kram!