onsdag 6 oktober 2010

Sovrum

Svart/vit Onsdag


Hej vänner och förlåt för lång frånvaro, jag hoppas såklart att ni är kvar trots det! Hösten har kommit med stormsteg och här har det pysslats en hel del i trädgården. Gräset har börjat komma upp som ett grönt fint täcke, ligusterhäcken är planterad likaså ett äppelträd. Jag ska visa er lite bilder i veckan tänkte jag :)


Jag trodde inte att jag skulle falla för den svart/vita "Day home trenden" men tji fick jag och föll pladask! Ett riktigt magplask dessutom! :) Här kommer lite nya fräscha höstbilder från vårt sovrum.







Så nu har jag klickat hem dessa två fina kuddar till vardagsrummet från Day Home som man kan krypa upp i soffan med i höst och tavlan är tänkt att stå på tavellisten över sängen.
Jag gillar även den syrenlila? plommon? färgen på pläden nedan, funderar på o kika efter ett kuddfodral i den kulören, någon som har något tips? :)
Jag hoppas att ni får en fin dag i blåsten!

4 kommentarer:

Linruz sa...

Ja det är onekligen många som har fallit pladask för Days sortiment.*
Men jag håller med....de gör saker med stil
Kram Lina

Susanne sa...

Jättefint sovrum ni har...helt i min smak :)

Ha en mysig kväll
Kramen

FruSofie sa...

Vad fint ni har det!!
Här är en till som älskar det svartvita, blev med några köp ifrån Day Home igår, gillar verkligen deras kuddar!

Trevlig Torsdag!

Anonym sa...

Vad fint! Vilken sida klickade du hem dessa godbitar ifrån?
Kram Emma