torsdag 7 oktober 2010

Aubergine?



Hej Torsdag!




Tack för era söta kommentarer om vårt sovrum, det gör mig glad! Som jag nämde igår har jag blivit larvigt förtjust i en lila färg, men jag vet som sagt inte vad den heter. Plommon, syren, nej aubergine kanske? Jaja, jag hittade iaf. precis det jag sökte, kuddfodralen inhandlades på Jysk för en liten peng och blev finfina i soffan och på sängen. Idag regnar det som tusan här hos oss, mig gör det ingenting då jag vill att gräset ska växa snabbare :)

Jag hoppas att ni får en fortsatt fin dag, och imorgon är det Fredag igen!



Den vita "ros kudden" från Moltex är helt klart en av mina favoriter här hemma.






5 kommentarer:

Linruz sa...

Ja den där färgen är verkligen bedårande :)
Kram kram Lina

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Superfina kuddar! Allihopa...

Puss!

Caroline, BlomDekor sa...

Här ligger samma lila kuddfodral (i två nyanser) i vår soffa, billigt och snyggt från Jysk!

MITT VITA HUS sa...

Tjusigt:)

Linda sa...

Åh, vad fint det blev! Gillar att du bryter av det svart/vita med lila .-) Kram L