onsdag 16 december 2009

Jullunch och så lite pyssel såklart ....

Idag hade Thorax kirurgen sin jullunch! Mmmm säger jag bara! Jag längtar redan till nästa julbord! Julklappar fick vi också, men tänker inte avslöja vad än... =) Och på fredag har vi vår julfest på "Strandgatan 2"!! Det ser vi fram emot!!!

Jag har nu följt trenden och som många andra söta bloggerskor också köpt mig två björkefall ljusstakar..., mycket tjusiga! =)


De står nu tillsammans med en vas med massa fina julkulor i på tvbänken.....



Kram A

4 kommentarer:

Linda sa...

Trevlig inredningsdetalj med kulorna i "glasburken". Visst får man lite julkänsla när det äntligen kommer 2 mm snö :-) Vi har julfest imorgon och jag har kokat 50 ägg idag som är mitt bidrag, du kan ju tänka hur det luktar i lägenheten nu, urk...

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilken fin blogg du har!

Daniel sa...

Snyggt!!!

Kommer me på julfest!!!

Lina-La funkis villa sa...

Dessa har jag oxå:) De är så fina!
Ha en super helg nu!

Kram