onsdag 11 november 2009

Idag har vi haft finbesök ända ifrån Uppsala!! En mycket trevlig fikastund och en MYCKET TREVLIG inflyttningspresent!! Se & njut.... TACK så hemskt mycket hela familjen Johnson! Nu vet jag precis hur vår nyårsdukning kommer att se ut!! Och det kryper redan i mina fingrar! Jag ÄLSKAR att duka fint! Mitt i prick!!

Ps. Annika, det är jag som har ringt till dig ett par gånger ikväll, provar lite senare igen och ser om du är hemma...ds.

Massa varma kramar till er ifrån oss!
Anna & Matte


Idag firar vi även 7 år tillsammans! Herregud vad tiden går fort!! Nu ska vi fira med ostkaka =) Tack älskling!!

4 kommentarer:

Sara sa...

Hej hej! Vilket underbart fint hus ni har byggt! Vi går i byggtankar och funderar på att välja Smålandsvillan. Du får jättegärna maila till mig om du vill dela med dig av dina tankar och erfarenheter. mvh Sara (cernesara@hotmail.com)

Oskar sa...

MEn du glömde ju fin besöket från hulta med;) haha //oskar

Helena sa...

Hej allesammans!
Det är jättekul att följa din blogg Och grattis till 7 år!!!Herregud! När ja kommer hem så vilja gärna komma på besök och prata lite gamla minnen i ert nya fina hus!

Många kramar Helena

Anonym sa...

Vad fint ni har fått det!! Skulle vi boka den där fredagen sen??

Grattis till på 7-års dagen :)

Kramar ifrån oss