måndag 2 november 2009

Drömvillan 2009.... överaskning!!

Nu när jag har jobbat två kvällar på raken så har M snickrat ihop en tavla till mig!!
Jag har pratat om den där tavlan ända sen vi va på semester i Smögen sommaren 2008, och nu överaskade han mig med en!! Grundmålat den har han gjort, men resten fick jag allt göra själv! =) Så nu idag på min lediga-dag så målar jag....
Här kommer lite bilder på hur den ser ut just nu....

Maskning pågår:



Ett lager färg...
Nu ska jag måla det andra lagret med blå färg, sen ska jag försöka plita ner lite text på de blåa linjerna....

Förhoppningsvis så visar jag er resultatet redan ikväll!! Och jag behöver väll inte ens tala om att jag har världens gulligaste fästman!! ;)

Kram A

2 kommentarer:

Linruz sa...

Vad gulligt av honom.
Extra roligt att ha något som man gjort själv.
Ska bli spännande att se resultatet sen.
Kram Lina

Anonym sa...

Det ska bli jättespännande att se den färdig, var ska du hänga den? I sovrummet tror jag, men jag får stilla min nyfikenhet tills jag kommer hem från vattengympan.
kram mammen