torsdag 16 juli 2009

Fuji fotobok


Var inne på Fujis hemsida och blev glatt överraskad av det här erbjudandet!!
http://www.fujidirekt.se/blogga/
Självklart anmälde jag mig direkt till detta fantastiska erbjudande!!

Min fotobok ska självklart handla om husbygget!!
Har länge sagt att vi ska skriva ut alla kort (eller en del iaf.) =) som tagits under de här 7 månaderna, skulle var så roligt att ha!
Med fujis fotobok får jag en hel bok med pärm med bilder under byggnationstiden, Perfekt!
Boken kommer självklart att få ett fint ställe att stå framme på i nya huset så att alla nyfikna vänner, bekanta och släkt kan bläddra och kika i den!
Så klicka in på http://www.fuji.se/ och anmäl dig med namn, e-postaddress och ditt bloggnamn NU för att få en alldeles egen fotobok hemskickad till dig, som dessutom är GRATIS!

Kram A

3 kommentarer:

Emelie sa...

Låter bra det kanske man skulle ta och kolla!!

VILLA VRÅKEN sa...

Måste oxå kolla!! Kramar

Klipphöjden3 sa...

Tack för tipset! Anmälde mig direkt...

Veronica